Najti in izbrati ustrezno spletno oglaševanje, je morda veliko lažje reči, ko pa to narediti. Če imate sami kaj izkušenj s spletnim oglaševanjem, potem lahko tudi sami sprejmete kakšno odločitev, v kolikor pa se bolj posvečate svojemu poslu, pa je vsekakor bolje, da najdete podjetje, v katerem vam bodo znali čim bolje in pravilno svetovati.
Tako je za spletno oglaševanje trgovine Adwords zagotovo prava izbira v prvem koraku, saj so učinki vidni takoj, za zagotavljanje uspeha na dolgi rok pa je vsekakor smiselno, da se Adwords oglaševanju pridruži tudi spletno oglaševanje trgovine z optimizacijo strani. Ali je za spletno oglaševanje trgovine, ki jo imate v lasti, primerno tudi oglaševanje na socialnih omrežjih, pa je veliko odvisno od tega, kaj prodajate oz. tudi kakšno ceno imajo vaši izdelki.
V kolikor vaši izdelki stanejo malo, na primer če se gre za kakšne ovitke za telefon, za zdravo prehrano, za parfume, kozmetiko in podobno, za kar ljudje ne sprejemajo nekih velikih nakupnih odločitev, potem je tudi spletno oglaševanje na socialnih medijih smiselno. V kolikor pa prodajate storitve, pri katerih je treba sprejeti odločitev za dolgo časa, kot so na primer kakšna varčevanja, pa je spletno oglaševanje na socialnih medijih še vedno smiselno, vendar pa ne morete pričakovati nekega velikega povpraševanja, temveč si gradite le na prepoznavnosti in na brandingu.
Torej so tudi cilji, ki jih določeno spletno oglaševanje zasleduje, lahko različni in odvisni od posamezne panoge, zato je še toliko bolj pomembno, da najdete strokovnjaka, ki vam bo znal najbolje svetovati, kaj in kako.