Poletje je ne le pred vrati, temveč je že stopilo čez prag. Kar naenkrat je čas za modne kratke majčke in kratke hlače, oblekice, bikinke. Nekaj odvečnih kilogramov se še vedno trmasto oklepa zadnjice, stegen in trebuha. Plosk sprednji predel pa lahko zagotovo le dvoje, vaje za trebuh in pravilna prehrana. Z veliko mero odločnosti in discipline je mogoče zravnati ta del, ne glede na to, da so vroči dnevi v polnem zagonu. Pravilne vaje za trebuh je treba izvajati vsak dan. Ni treba, da preživite pol dneva v telovadnici. Dovolj je že nekaj minut na dan. Na spletu ne najdete le vaje za trebuh.

Vaje za trebuh, da bo nared za Instagram 

Zelo koristno je, da najdete tudi ustrezne videe. Na posnetkih trenerji ali osebe, ki se spoznajo na telovadbo, prikažejo pravilno izvajanje vaje za trebuh. Za nekatere so dovolj že videoposnetki, saj premorejo dovolj vztrajnosti. Odlična spodbuda so tudi razni profili na Instagramu. S tem seveda ni mišljena objava fotografij napol golih telovadcev. Seveda je tudi to lahko spodbuda. Za nekatere je lahko tudi negativno. To družbeno omrežje lahko spodbuja mladostnike in tudi odrasle k stremljenju k nedosegljivim ciljem. Veliko fotografij je pravzaprav rezultat dobrega poziranja. Iskanja pravih kotov, kot bi rekli fotografi. Ljudje ne bi smeli slepo težiti k popolnosti, ki jo dosežejo le redki.

Vaje za trebuh v slogu pilatesa

Takšnega ideala namreč ni mogočr doseči brez odrekanja in nadziranja vsake malenkosti v življenju. Povprečen človek nima časa ali energije za štetje kalorij in strikten urnik. Zato je treba izvajati vaje za trebuh pametno. Kvaliteta naj bo pred kvantiteto. Ko prikaz na Youtubu ni dovolj, je morda nastopil čas za vpis v fitnes. Morda celo pilates, saj ravno ta cilja na trebušne mišice. Pri takšni vadbi so vse mišice jedra ves čas napete in preizkušane. To je razlog, da se okrepijo. Krepke trebušne vodijo do ravnega trebuščka.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail