Imate doma že kakšno klop za trebušnjake, pa je sploh nihče ne uporablja? Ali razlog tiči v vaši lenobi ali v tem, da se vam klop za trebušnjake nikakor ne dopade, ker vadba ni stabilna, bolj se ukvarjate s tem, kakšen in kater gib lahko varno naredite in niste dosegli pravega rezultata? Dejansko se morate zavedati, da če klop za trebušnjake ni stabilna, da si lahko s tem nakopljete samo številne težave, tudi kakšno poškodbo. Vsekakor je klop za trebušnjake AB20 ena najboljših naprav za domačo uporabo, saj je izredno stabilna, ima poseben dodatek za noge, da jih lahko bolj trdno fiksirate in delate še dodatne vaje za moč nog, s čimer vajo naredite bolj raznoliko.

Klop za trebušnjake AB je tudi nastavljiva

Ljudje imamo različno konstrukcijo telesa, različno smo visoki in tudi različne bolečine v hrbtnem delu se nam pojavljajo. Ravno zato je super, da je klop za trebušnjake, ki si jo kupite, tudi nastavljiva. Če ima klop za trebušnjake nastavljivo naslonjalo, je to že super, saj si lahko naklon spremenite tako, kot vam najbolj paše, s tem pa vplivate tudi na intenzivnost vadbe. Na začetku je bolje, da začnete iz čim višjega položaja, potem pa postopoma naslonjalo nižate, saj s tem intenzivnost vadbe stopnjujete. V kolikor pa vam zelo nizko naslonjalo nikakor ne ugaja, pa si ga seveda dvignite, saj je najbolj pomembno, da telo med vadbo ne trpi in da se vam ne pojavijo kakšne bolečine, ki sploh niso povezane direktno z vadbo, ampak so stranski učinek.

Vedno se prej ogrejte

Glede na to, da je klop za trebušnjake za vadbo in pridobivanje mišične mase, je najbolj pomembno pravilo, da se vedno ogrejete pred vadbo in na to nikoli ne pozabite. Ogrevanje je pravzaprav najbolj pomemben korak vadbe in če boste to naredili pravilno in si boste vzeli dovolj časa, boste videli, da boste lahko kot naslonjala spustili tudi na tisto raven, ki vam je sicer povzročala bolečine v telesu, torej tudi na tistem delu, ki je že dolgo časa boleč.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail