Mobitel se je v nekaj letih hitro razvil iz preprostega komunikacijskega orodja v večnamenske večpredstavnostne terminale za zabavo. Na voljo je veliko programskih aplikacij, vključno s tradicionalnimi glasovnimi klici ali možnostmi pošiljanja besedilnih sporočil, kot so storitve SMS in MMS. Postopoma se je razvil v internetno napravo, ki zagotavlja številne dodatne funkcije, vključno z elektronsko denarnico za plačilne transakcije, tako da je postal nepogrešljiv. Akcija mobilnih telefonov nam omogoča, da jih lahko kupimo po ugodni ceni. Če vas zanima, lahko preverite tukaj katera akcija mobilnih telefonov je trenutno najbolj aktualna.

 

Akcija mobilnih telefonov kot prodajni kanal

Ko prodaja izdelkov upade, podjetja storijo vse kar je v njihovi moči, da bi povečala prodajo. Eden od načinov, kako podjetja poskušajo povečati prodajo, so kampanje. Cilj kampanj je med drugim prepričati stranke, ki že imajo izdelek, da opravijo dodaten nakup; tovrstna kampanja je lahko namenjena nadgradnji ali dodatkom, kot so ovitki in zvočniki. Kampanje se običajno začnejo, ko  podjetja izdajo izdelke z boljšimi funkcijami ali več pomnilnika, kar spodbuja lastnike izdelkov k nadgradnji. Podjetja izvajajo kampanje tudi ob posebnih priložnostih, kot je npr. božič, in ob tej priložnosti ponujajo ugodne ponudbe izdelkov. akcija mobilnih telefonov

Podjetja pogosto izvajajo tudi časovno omejene ponudbe, da bi v določenem časovnem obdobju dosegla čim boljše prodajne rezultate, kar je še ena oblika pospeševanja prodaje. Primer take ponudbe preverite tukaj.

 

Izdelki za vsak žep

Akcija mobilnih telefonov obsega različne vrste mobitelov z različnimi funkcijami, velikostmi in modeli v različnih cenovnih razredih, da bi zadovoljila potrebe svojih strank glede na njihove ravni dohodka. S tem lahko pritegnejo veliko strank, ki lahko kupujejo izdelke glede na svojo kupno moč.

akcija mobilnih telefonov

Veliko ljudi, ki imajo nižje dohodke, želi le osnovne storitve, za katere so osnovni izdelki na voljo po zelo nizkih cenah, medtem ko so naprednejši izdelki dražji od njih, saj jih štejejo za luksuzno blago, ker si večina ljudi ne more privoščiti dragih izdelkov, razen če je to nujno potrebno. Zaradi vseh teh razlogov podjetja spodbujajo prodajo svojih dražjih izdelkov tako, da ponujajo popuste.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail