Ob besedi oglaševanje spletne strani marsikdo na samem začetku pomisli zgolj na Google Adwords, vendar pa je spletno oglaševanje mnogo bolj širok pojem. Res je, da oglaševanje spletne strani vključuje tudi Adwords, vendar pa vključuje tudi optimizacijo strani, spletno oglaševanje na Facebooku, e-mailing in podobno. Kljub temu, da pa se imetniki spletnih strani, preko katerih želijo prodajati svojo storitev oz. izdelek, zavedajo, kako smiselno je spletno oglaševanje, pa se mu nekako izogibajo in to samo iz razloga, da razumejo spletno oglaševanje samo kot dodaten strošek, ki ga bodo morali plačevati.
To je res, vendar pa lahko oglaševanje spletne strani prinese tudi ogromno dodatnih prihodkov in poskrbi, da kar na enkrat ne boste imeli več časa za spanje, saj boste imeli toliko dela. Več dela pa jasno pomeni tudi več dobička. Če pa na spletno oglaševanje gledate tudi iz tega zornega kota, pa zagotovo vidite, da ni le strošek, temveč izredno velika priložnost.
Če spletno oglaševanje primerjamo s klasičnim oglaševanjem po časopisih, v televizijskih reklamah in podobno, potem je prva prednost spletnega oglaševanja, da se da rezultate dejansko meriti, hkrati se jih da tudi veliko bolj usmeriti, tistega dela spletnega oglaševanja, ki pa se ga ne da usmeriti, pa niti nima smisla ne vem kako zelo meriti, saj dejansko nič ne stane, govora je o optimizaciji spletnih strani, ki ni nič dodaten strošek za imetnika spletne strani, če se prikazuje med zadetki, le poveča se mu verjetnost, da ga bo potencialni kupec opazil in šel na njegovo stran