dominatusVsak, ki optimizacijo strani potrebuje, ve, da se rezultati pokažejo šele takrat, ko se povečuje tudi prodaja. Vendar pa vseeno to ni pravo tolmačenje. Roko na srce, rezultati, ki jih optimizacija spletnih strani prinese, so samo v tem, da se spletna stran pod izbranimi ključnimi besedami nahaja na dogovorjenih mestih. V kolikor pa podjetje kljub temu ne proda ničesar, pa to ni težava v podjetja, v katerem se optimizacija spletnih strani izvaja. Problem je potem v uporabniški izkušnji ali pa popolnoma nekonkurenčnih cenah ali ponudbi ali pa v tem, da uporabnik ne dobi tistega, kar je iskal. Zato ne moremo reči, da je optimizacija spletnih strani dosežena le v primeru, da se poveča prodaja, temveč zastavljeni rezultati.

 

Da bo optimizacija spletnih strani učinkovita, vsekakor izberite prave ključne besede

Velikokrat se zgodi, da se optimizacija spletnih strani izvaja, neki rezultati so doseženi, sicer še vedno ne  odlični, vendar pa so že takšni, da bi se moralo naročniku poznati pri prodaji. Opaziti je, da se je povečalo število obiskovalcev spletne strani, ki sicer malo vztrajajo na spletni strani, vendar pa jo na koncu zapustijo brez nakupa ali vsaj kontakta. optimizacija spletnih strani je torej pripeljala na stran večje število obiskovalcev, vendar pa podjetje kljub temu ni imelo nič drugega kot le stroške, ki jih je povzročila optimizacija spletnih strani.

Vendar pa morate obvezno pogledati na to povsem drugače. Nekaj torej je narobe na spletni strani, kar pomeni, da je treba morda najprej pogledati na izbrane ključne besede. Če izbrane ključne besede ne ciljajo na primerno podstran, potem uporabnik ne bo prišel na tisto podstran, ki jo je iskal, saj so ga zanimale povsem druge informacije. Če se tako išče cenik, pa na podstrani ni nič govora o ceniku, potem je jasno, da bodo ljudje stran zapuščali, saj niso našli tistega, kar jih je zanimalo. To torej pomeni, da je potrebno izbrati prave ključne besede in jih tudi usmeriti na pravo podstran, da bo lahko optimizacija spletnih strani uspešna.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail