Ker mišice v zapestju uporabljate prav vsak dan, ni nič čudnega, da se pogosto srečujete z najrazličnejšimi poškodbami, ki so povezane z njimi. Take poškodbe so še posebej pogoste pri osebah, ki zelo pogosto telovadijo in dnevno opravljajo težja mehanska dela. Zelo pogosto se take težave pojavijo tudi zaradi pisarniškega dela. Posledice tega se ponavadi ne pokažejo takoj, temveč šele čez nekaj časa. Da bi se takim težavam v čim večji meri izognili, nam mnogi strokovnjaki svetujejo vaje za zapestje.

Simptomi, ki opozarjajo na okvare zapestja

Okvare zapestja so torej v resnici nekaj vsakdanjega. Simptomi za tako vrsto okvar pa se na primer kažejo v napetosti, togosti, pekočem občutku ali bolečini v različnih delih rok, mravljinčenje, omrtvelost rok, izguba moči, bolečina v zgornjem delu hrbta ter podobno.

Vaje za zapestje so v tem primeru nujno potrebne. Lahko si jih s pomočjo ustrezne literature poiščemo sami ali pa za pomoč prosimo strokovnjake.

Najbolj priljubljena vaja za zapestje

S preprostim testom, ki je hkrati tudi ena od najbolj priljubljenih vaj za zapestje, lahko ugotovite, kako močno je vaše zapestje in tudi vaše mišice na tem predelu.

Najprej poiščite majhno in mehko žogo. Stisnite jo z močnim, enakomernim stiskom trikrat do največ štirikrat zapored. Nato zamenjajte roki in primerjajte moč stiska. Zelo verjetno je, da boste opazili, da je stisk vaše dominantne roke močnejši.

Vaje za moč lahko izvajate kadar koli, ko imate čas. Kljub temu je dobro, da ne naredite preveč ponovitev zapored. S tem boste namreč tvegali preobremenitve zapestja. Vaje raje enakomerno razporedite čez dan.

Vaje za zapestje je najbolje opraviti kar v jutranjem času, preden začnete z delom, nato še med odmorom za malico, po končani službi, nato pa še vsaj enkrat v večernem času, preden se odpravite k zasluženemu nočnemu počitku.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail