Razmišljate, katero rekreativno aktivnost bi si izbrali, saj se zavedate, da morate migati, saj z miganjem najbolje skrbite za svoje zdravje? Plavanje je zagotovo eden tistih športov, ki je zelo primeren tudi za rekreacijo, in sicer za rekreacijo prav vsakogar. Plavanje si lahko za svojo rekreacijo izbere prav vsakdo, in to ne glede na njegovo starost, lahko si ta šport za svojo rekreacijo izberejo nosečnice ali že mlade mamice, ljudje, ki okrevajo po poškodbi, srčni bolniki, bolniki, ki imajo urejeno astmo in tudi vsi, ki želijo izgubiti odvečno telesno težo, saj je plavanje, če ga pravilno izvajamo, šport, ki zelo kuri telesno maščobo.

Plavanje je čudovita telesna aktivnost, ki ob pravilnem izvajanju zelo krepi človeško telo in izboljšuje človeško zdravje

Kot vsak šport, ima tudi plavanje svoja pravila, in to četudi se ga lotevamo zgolj rekreativno. Nikakor in nikoli z ničemer ne smemo pretiravati. Po dnevu intenzivnega treninga moramo imeti dan počitka ali pa vsaj naslednji dan bolj lahkotno plavati. Zagotovo pa moramo plavanje prekiniti, če nas boli rama, ki je najpogostejša poškodba plavalcev. Sicer se poškodbe pri plavanju redko primerijo, ampak sem ter tja pa se vseeno. V kolikor plavanje ne vzamemo resno in z njim pretiravamo, se nam lahko vnamejo ovojnice kolkov, a kljub vsemu ne v tolikšni meri, kot pri športih, kjer s svojo težo obremenjujemo sklepe.

Tega med plavanjem ni, saj voda človeško telo še celo naredi lažje, kot je sicer, in to za toliko, kolikor vode izpodrinemo s svojim telesom. Hrbtno plavanje je odlična rešitev za vse, ki imajo težave z vratno hrbtenico, saj le – te sicer lahko kaj hitro začne boleti vrat, ko držijo glavo nad vodo. Vsem, ki pa imajo težave s koleni, predvsem z obrabo kolenskih sklepov, pa se odsvetuje prsno plavanje, saj pri tem načinu plavanja najbolj trpijo kolena.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail