Za omega 3 že nekaj časa velja, da je tako zdravilen, da bi ga moral uživati kar vsak. Najbolj pomembno je seveda preventivno uživati omega 3, vendar pa pomaga nekoliko tudi takrat, ko pride že do težav, ki pa jih je seveda bolje preprečiti. To že skoraj čivkajo vrabci na strehi, pa vseeno ljudje tega ne upoštevajo, ampak raje vzamejo zdravila takrat, ko zbolijo, saj se jim zdi, da že tako ali tako zaužijejo preveč zdravil. Ampak zavedajte se, da telo omega 3 nujno potrebuje, ne more pa ga ustvariti, zaužijemo ga lahko samo in izključno kot dodatek ali s hrano.

Kako torej uživati omega 3?

Načina sta v osnovi dva, ali se boste raje odločili za kapsule in tako točno vedeli, kako čist omega 3 boste zaužili in hkrati vam ne bo treba vsak dan razmišljati, kaj zaužiti, da boste zaužili dovolj veliko količino te esencialne kisline, ali pa se boste odločili, da jo boste pač raje zaužili s primerno hrano. Če je včasih veljalo, da so ribe še najboljše, pa se zavedajte naslednjega. Če so ribe gojene, jih danes večinoma hranijo z žiti, ki pa zaradi spremenjene prehrane vsebujejo bistveno manj omega 3 kot v naravi in vsebujejo več omega 6, ki jih telo tudi potrebuje, vendar pa bistveno manj od omega 3 in hkrati omega 6 celo negativno deluje na omega 3. Dodati pa je treba, da telo nujno potrebuje obe esencialni maščobni kislini. Enako kot pri ribah velja tudi pri mesu, ki je dober vir sicer esencialnih maščobnih kislin. Če so živali krmljene z žiti, se vrednost omega 3 zmanjša. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da nikakor ne moremo točno vedeti, kolikšna je zaužita dnevna količina in se je veliko bolje odločiti za kapsule, saj tako točno vemo, koliko teh nujno potrebnih kislin dejansko tudi zaužijemo.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail