Vsi vemo danes, da je za zdravje res dobro in priporočljivo skrbeti, saj ko nas zdravje zapusti, bi naredili vse, da bi ga lahko popravili. Nečesa pa se še kako zelo premalo zavedamo in to je, da zdravje izvira iz črevesja. Za zdravje črevesja pa lahko poskrbimo na mnogo načinov, med katerimi so tudi vlaknine. Niso pa vse vlaknine optimalna izbira. Če ne želite nobenih stranskih učinkov, ki jih prinašajo vlaknine, potem je kuskus zagotovo prava izbira. Vsekakor lahko rečemo, da je kuskus najboljša vlaknina, saj se tudi ne absorbira v črevesju, torej kuskus tudi nima nobene kalorijske vrednosti.

 

Kuskus ne vsebuje le vlaknin, temveč ima še veliko drugih pozitivnih lastnosti

Tako kot je problem slabo zdravje ljudi, je problem tudi odvečna telesna teža. Ljudje se kar ne znajdejo več med vsemi dietami, ki vse po vrsti zagotavljajo super učinke, vendar pa le – teh ni oz. zahtevajo diete ogromno enega odrekanja, čez nekaj mesecev pa je vse skupaj spet enako. Problem pa je v veliki večini v tem, ker ljudje ne poznajo kalorijske vrednosti posameznih izdelkov in potem posegajo po rižu namesto po krompirju, še vedno pa ti dve snovi nikakor ne gresta skupaj.

Kaj si ne bi raje omislili kuskus, ki je lahko glavna jed, vsebuje ogromen delež hranilnih snovi, saj vsebuje velik delež beljakovin, tako je jed nasitna, hkrati pa je lahko to tudi glavna jed, katera se lahko uporablja v najrazličnejših mineštrah, pa tudi v solatah in podobno. Prav tako se lahko kuskus lahko uporablja kot priloga, če mesa ne želite izpustiti iz obroka, saj se kuskus v telesu ne predela, kar pomeni, da dejansko kuskus nekako za telo predstavlja, kot da ga ne bi zaužili. Občutek sitosti daje, ne povzroča pa tega, da bi pridobivali dodatne kilograme. Hkrati pa še pospešuje prebavo, kar dodatno pomaga pri temu, da se kilogrami ne bi dodatno kopičili, saj vemo, da je hitra prebava res nujno potrebna.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail